Google AdWords w praktyce. Sieć reklamowa od Google – centrum certyfikacji google

Google Ads to system reklamowy Google uruchomiony w 2000 roku pod (funkcjonującą do 2018 roku) nazwą Google AdWords. Pozwala on na wyświetlanie linków sponsorowanych na stronach biorących udział w programie AdSense oraz w wynikach wyszukiwarek.
Google AdWords w praktyce
W momencie, w którym jakiś użytkownik Internetu odwiedzi witrynę współpracującą z Google w ramach programu AdSense zostaje on wpisany na listę remarketingową danej witryny, a w jego przeglądarce zainstalowany zostaje specjalny plik cookies. Plik ten informuje o fakcie odwiedzenia danej strony, czyli byciu potencjalnym nabywcą danej rzeczy lub usługi.
centrum certyfikacji google
Na tej podstawie wyświetlane mu zostają w wynikach wyszukiwarki oraz na innych stronach internetowych również działających w AdSence reklamy konkretnego produktu lub usługi. Wystarczy w nie kliknąć, aby dokonać zakupu, co często dzieje się w przypadku wcześniej niezdecydowanych klientów. Centrum certyfikacji Google udziela certyfikatu różnym sieciom reklamowym, chcącym brać udział w programie Adsense. Jest to dosyć skuteczne narzędzie marketingu internetowego, najlepiej działające w połączeniu z innymi strategiami.
Najnowsze komentarze