Remarketing co to jest? Narzędzia marketingu internetowego – remarketing – lista remarketingowa
Żyjemy w czasach, w których większość rzeczy może odbywać się za pośrednictwem Internetu. Co więcej czasem jest to jedyny sposób, aby dotrzeć do niektórych obiorców. Nic więc dziwnego, że działania marketingowe, mające na celu zdobycie nowych klientów i przesłanie różnego rodzaju treści reklamowych również odbywa się za jego pośrednictwem. Marketing internetowy przeżywa obecnie rozkwit, jest przy tym bardzo skuteczny. W ramach marketingu sieciowego prowadzone jest wiele działań, takich jak optymalizacja i pozycjonowanie, linki sponsorowane itd. Jednym z nich jest także remarketing.
Remarketing co to jest?
Remarketing to kampania reklamowa prowadzona w ramach Google AdSense. Wykorzystywany jest po to, aby reklamy produktów i usług dostępnych na konkretnych stronach internetowych były wyświetlane tym użytkownikom, którzy je odwiedziły, czyli potencjalnym kupcom.
lista remarketingowa
Do każdej witryny biorącej udział w tego typu kampanii przypisana jest specjalna lista remarketingowa, na której znajdują się ci użytkownicy, w których przeglądarce wskutek odwiedzenia strony znalazł się informujący o tym fakcie plik cookie.
Najnowsze komentarze