SEM co to jest? Marketing w sieci – Działania SEM

SEM co to jest?
SEM (z angielskiego Search Engine Marketing) to inaczej marketing w wyszukiwarkach internetowych. Jest to jeden z działów marketingu internetowego, którego celem jest przesyłanie treści reklamowych i pozyskiwanie nowych klientów za pośrednictwem narzędzi dostępnych w Internecie. SEM jest to proces długofalowy, pierwsze efekty działań widoczne są zwykle dopiero po kilku tygodniach czy nawet miesiącach. Warto jednak zainwestować w taką formę promocji, ponieważ w dzisiejszych czasach funkcjonowanie i widoczność w Internecie jest często niezbędne do osiągnięcia sukcesu.
Działania SEM
Działania promocyjne, jakie wchodzą w skład SEM to kampanie linków sponsorowanych oraz pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW, czyli SEO. SEO jest narzędziem mającym za zadanie zapewnić konkretnej witrynie internetowej jak najwyższej pozycji w wynikach popularnych wyszukiwarek. Osiąga się to za pomocą zmodyfikowania treści na stronie internetowej pod katem konkretnych faz, na które jest prowadzona dana kampania, oraz zmianami w kodzie strony, niemającymi wpływu na jej wygląd.
Najnowsze komentarze